استیلی: 50 درصد خودمان هم نبودیم

استیلی: 50 درصد خودمان هم نبودیم




 

 


استیلی: 50 درصد خودمان هم نبودیم


تاریخ : شنبه ،
26 شهریور 1390

سرمربي تيم پرسپوليس از هواداران و پيشکسوتان عذرخواهي کرد و گفت: برابر استقلال 50 درصد خودمان هم نبوديم.


حمید استیلی پس از شکست 2 بر صفر پرسپولیس برابر استقلال گفت: جا دارد از تمام پیشکسوتان و هواداران عذرخواهی کنم. در هفته‌های گذشته پیشکسوتان همواره در کنار ما بودند و ما را همراهی کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار در حد و اندازه‌های خود نبودیم اما در نیمه دوم با تعویضی که کردیم تا حدودی توانستیم به بازی برگردیم. اگر ضربه پنالتی محمد نوری به گل تبدیل می‌شد شرایط متفاوت می‌شد.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به تعویض اجباری علیرضا محمد تصریح کرد: پس از تعویض محمد برنامه تاکتیکی ما تغییر پیدا کرد. فراموش نکنید این تیم همان تیمی بود که هفته گذشته برابر ذوب آهن آن دیدار زیبا را به نمایش گذاشت. ما در این دیدار حتی 50 درصد حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدیم.

استیلی تاکید کرد: دربی خوبی بود و دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه‌ یکدیگر خلق کردند. بازیکنان ما در این دیدار در حد و اندازه‌های خود نبودند و شاید بتوانم بگویم شاید 2 یا 3 بازیکن بودند که عملکرد خود را به نمایش گذاشتند.

وی در مورد پنالتی‌زن اول تیم یادآور شد: علی کریمی پنالتی‌زن اول پرسپولیس است اما به دلیل اینکه در آن صحنه کریمی آسیب دیده بود نمی‌توانست وارد زمین شود و پشت توپ قرار گیرد به همین دلیل نوری پنالتی را زد و متأسفانه به گل تبدیل نشد. از دست دادن پنالتی در دربی شرایط تیم را به هم می‌ریزد.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به عملکرد ضعیف تیمش در ابتدای بازی گفت: در میانه زمین عملکرد خوبی در نیمه اول نداشتیم اما با جابجایی‌هایی که کردیم در نیمه دوم توانستیم بهتر شویم. با بازگشت بازیکنان مصدوممان می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تماشاگران پرسپولیس به او فرصت خواهند داد گفت: همواره به دنبال رضایت هواداران هستم، به همین دلیل از آنها عذرخواهی کردم. فکر نمی‌کردیم که بازی را واگذار کنیم زیرا شرایط خوبی داشتیم و همانطور که دیدید هفته گذشته برابر ذوب آهن موقعیت‌های زیادی را به وجود آوردیم. به هر حال فوتبال است و چنین نتایجی اتفاق می‌افتد.

استیلی در پاسخ به این سؤال که آیا علیرضا حقیقی و میثاق معمارزاده دو دروازه‌بان پرسپولیس قبل از دربی با یکدیگر درگیر شده بودند، گفت: در تیم پرسپولیس حرف اول و آخر را نظم و انضباط می‌زند، مهمتر از بازی کردن در تیم ما نظم و انضباط است که باید هر بازیکنی آن را رعایت کند.

وی درباره قهر حقیقی گفت: این موضوع صحت ندارد و اگر روزی بازیکنی از تیم پرسپولیس قهر کند دیگر برنخواهد گشت.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل